JJ.P - diss till kammel, queff och några fler
ta en teckenfigurs namn så kan du nog kicka,,som hwarang jag e här så du e inte en fet rappare längre som shazaam o killen fonky fresh tror han är kunglig som drottningen fast han igentligen e ute på ljupt vatten som johnny depp har du hört bögsnacket om fegon o kammel, dom går på bögklubb o stöter på mer bruna korvar än en elchock i arslet och hmm e du pigg och vill slåss så leker jag kasta gris och queff liknar en fet verision av apan aboo från alladdin queff snackar om bajs,,han verkar ha fått tuppjuck som hönor shane har inte varit över huven som en dvärg uppvuxen på bögklubb shane battla sig själv o dog på ett gräsligt sätt som hashrökare,,shane har aids så när han gangbangar så dödar han fler än massmördare ser ut som michael.j knullat en clown när någon slagit daddyqueff dagen fonkys rim e bra har han tagit rimblocket från djävulen kammel o klorblekt rensar uppe hela skiten,,,som städerskor det förklar vad som hänt när klorblekt var jävligt full och kammel kärleksfull,,,,,usshhhh det här är absolut ingen seriös diss till er hade bara tråkigt inatt så jag skrev den här på skoj
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|