JJ.P - historien om en man
vers 1 han är en iskall hitman,får pengar för människors död bara han får cash blir det mord han e helt känslolös och han tar av sig sin jacka och öppnar sin portfölj går in i köket och tvättar av kniven som e blodröd har varit ute o tjänat blodpengar till sitt pengaskrin han lägger sin tshirt med blodfläckar i sin tvättmaskin han sätter sig i köket och dricker sitt bästa vin o öppnar ett block o kryssar i vem som lämnat sitt liv ärligt talat varför gör jag det,jo jag behövde cash jag var fattig,,, ung och dum och jag rökte hash behövde cash,,skulle ju sluta men dödade mera människer måste försöka sluta för det gör kan leda till fängelse jag hade blivit beroende av mord och det röda som rinner sen o av att höra på skriken från dom som ska få en kula i besök mot tinningen reff du har nog läst om mig om du läser tidningen finns det nån utväg ur det här så ge mig vägbeskrivningen för jag vill inte döda mera människer jag e beroende o det jag gör kan leda till fängelse vers 2 startar bilen kör ute i trafiken mot ett uppdrag ska mörda en nybliven moder som är en ung dam vandrar upp till lägenheten o plingar på, siktar pistolen hon öppnar o jag trycker av,,denna kvinna till moder försvinner från jorden fortsättning följer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|