JJ.P - två texter
det här är två små texter jonas var rik,,skolkade aldrig och var nogrann o fin men bakom allt fanns en pojke som ville förlora sitt liv och jonas ville hamna i en kista och inlagd i en grav hans mor blev misshandlad var dag efter far inhalsat nått glas vad hände, förut gav han henne röda roser o älskade hon nu hör jonas,, sin förstörda moder skrika från föräldrarnas rum det var nått han inte ville hör så han låtsades inte höra med fingret stoppat in i örat o ett i andra o en tår droppandes från ögat drog han täcket över huvudet och tänkte på söta minnen innan pappa förstört familjen o mor vakna med röda kinder är det här ni kallar för svensk sommar jag tittar ut o ser fallande regndroppar varför föddes jag i detta kalla sverige o varför inte i nått av alla varma länder fryser, måste införskaffa en vinterjacka mina fingrar dallrar , tar på mig fingervantar jag vill inte ha det kallt, har tröttnat på kyla jag ville ha det varmt, kan inte solet börja att lysa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|