Text till tagteam 2006
Toppen och Hubler får snoppen i munnen Möter vi Fronda och Käp, då whoppar vi az För emces är överskattade, likt bensinen När de vänder hem igen, skrik äntligen Jag och teN, går alltid vidare som tiden För vi har det lilla etra, som mongolider Vi har varit lagliga som salvia Kommer med så feta rader att ni tror de va hallisar Alla andra är bara skamliga, inte manliga Framtida artister, vi har inga meriter Och vi är mer underground än termiter Så jag överträffar mig själv som bisakletas Sluta leta, ni kommer inte hitta mera Artister som sitter som klister fitter, siktet inställt på mitten, vi gör det perfkekt Stänger din käft och vinner varje battle Min kuk är så stor att den har en egen dragningskraft Slår er i huvet med den, sen nattinatt Låter er ligga så ni dör av äckilga kväljningar Och skriver i pannan, med vänliga hälsningar Ni får järna säga vad jag ska ändra, så att jag kan gå vidare. För övrigt så är teN den andra i mitt lag. Ge helst mycket konstruktiv kritik.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|