I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Klorblekt - Holdin' more bars than a prisoncell

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-05-23 21:45

Klorblekt - Holdin' more bars than a prisoncell

Aiight, listen well, I ain't the guy who would kiss 'n tell/
Still though, I'm holdin' more bars than a prisoncell/
Rugged rhymes, but I won't rap about thugs and crimes/
pimps and hoes, chronic, graffiti or drugs and wines/
And I'm not fit, I'm not crazy or outrageous/
I'm the type of guy who complains about loud neighbours/
Still bringin' my rhymes, since the beginning of time/
I'll try to focus, breathe deep and continue my life/
Cause I know I rule this place, all the fools and gays/
nodding their heads to my shit til' they cant' move for days/
I can take out all of you, so fear my scheme/
I'm fed up with your bullshit, so hear my scream/
Why would I even listen to you, you've been rejected since bith/
And I'm gonna drop bars 'til I get the respect I deserve/
I bring so much thunder, I'm considerer to be better than Thor/
So fuck you, gimmie my throne, let us settle the score/

Skriv gerna en raad.














/VDVM NORDSTVN

2006-05-23 22:14
Cause I know I rule this place, all the fools and gays/
nodding their heads to my shit til' they cant' move for days/

- Nice.

And I'm not fit, I'm not crazy or outrageous/
I'm the type of guy who complains about loud neighbours/

- Haha, den bara Är kul, sann lr inte.

..Droppa gärna mer, du gör det så enkelt känns det som.
Nästa gång kan du ju gärna anstränga dig lite mer för det märks att du kan mkt bättre!

2006-05-23 22:17
Jag dråppar när jag har tråkigt liksom. Kan ju hoppas på att mitt liv blir tråkigare. :)


tackar.
/VDVM NORDSTVN

2006-05-24 07:02
Ja, du krånglar inte till det. Klart och tydligt, enkelt och snyggt.
Varken mer eller mindre...
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2006-05-24 10:14
Det är klorblekt i ett nötskal!
/VDVM NORDSTVN

2006-05-24 15:28
Skönt, lekfullt. Tycker om det där rimschemat, blir sjysst flow. Du kunda ha skippat eller gjort om de sista fyra raderna helt. Tycker inte alls att de är i samma nivå som de tidigare.

Allt kan förbättras, men den var cool.



And I'm not fit, I'm not crazy or outrageous
I'm the type of guy who complains about loud neighbours


- Skön.
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2006-05-24 16:19
Upptäckte just att det ska ju vara "nor outrageous"! Shame on me.

Tackar, jag tror det är så när jag skriver, jag tröttna snabbt, så första raderna brukar vara bäst.
/VDVM NORDSTVN

2006-05-24 22:33
thanx dog!
/VDVM NORDSTVN
Lyricist

2006-05-24 22:50
And I'm not fit, I'm not crazy or outrageous/
I'm the type of guy who complains about loud neighbours/

-den var nice

tycker som crew sa och du rimmar tungt hela vägen samtidigt som texten flyter fint...good shit:)

2006-05-25 19:41
Tack zteve!
/VDVM NORDSTVN

2006-05-26 11:41
öpnnings raden var fet som fan, gjorde som man ville läsa hela och det gjorde man rätt i för en gångs skull..

Inte ofta man ser denna klass på lyrik här längre, kul, droppa mer!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-26 16:23
Oj, tack tack!
/VDVM NORDSTVN