Johan - Poker = Badbeats
Det här handlar om mitt föredetta jobb / sysselsättning.. Trots att jag skriver den här och den stämmer så har jag ändå gått mycket mer plus än vad jag har bränt på poker. Men efter en kväll som denna kan jag inte annat än att skriva av mig.. Om du inte förstår pokertermer så är jag rädd att texten inte passar dig. Texten är inte genomarbetad, bara lite irriterade tankar såhär efter en kvälls pokerlirande. Jag förlora pokern har varit min leverbörd.. MEN jag måste sluta hoppas på att turen kommer jag har bränt flera tusen dollar på sjuka potter jag har trott att handen jag har fått är bäst och sedan förlorat med pocket Ess.. 2230 dollar i potten och jag hoppas att mina pocket åtta ska hålla särskilt när det kommer en åtta på flopen: Jag går all in och han sitter på pockets med rockets jag ser att min hand är bäst och jag vinner MEN NEJDÅ, så kommer esset på rivern.. Jag faller ner och jag gråter när jag ser potten segla ifrån mig för att CP-Åke inte kan spela poker Det finns inget mer störande än när sämst på sajten sitter på bästa handen genom att ha synat en raise med fyra och sex flopen visar: 3,5, 7 och när man går all in så är spelet slut för man trodde att man var stark med pocket dam och sedan får tampas med spelets bottenskrap som inte kan låta sin hand gå i mucken för att han kan få en flush trots att jag gör det lätt med en överbet men han synar.. och jag blir tokig när nöten spräcks och en klöver vänds...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|