GiiLET - noname
- skrev den idag pga tjejen gjorde slut :( - kärleken tog slut, och ingenting finns kvar söker mej fram för att finna några svar det ända jag hittar är ett avslutat kapitel och en liten bok med alla våra minnen jag saknar dej som fan, vill inte vara ensam men alla stunderna är förbi tänker bara på en sak.. att ta mitt liv men att ta sitt liv, räknas som att vara fegt men efter allt som har hänt, jag orkar inge mer du finns i mitt hjärta och jag vill ha dej tillbaka för vem vill leva med världens största saknad du gjorde all min kärlek till verklighet och utan dej ANNA så blir jag aldrig hel ett liv utan dej, är inget jag vill ha ligger sömnlösa om nätter, och mår inge bra känslan i min kropp, får mej att sluta andas ni vet hur det känns, hjärtat bara stannar ...dagarna gick och mitt hjärta vart kallt och dog smärtan är förstor och jag ligger gråter blod jag önskar att jag kunna komma är ifrån ligga långt ner backan och få sväva runt bland moln försöker lista ut livets stora gåta men det går inte, de kommer bara tårar så jag sluter min ögon och tar mitt farväl för när kärleken tar slut rasar hela min värld
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|