JJ.P - 12 December
sitter här o skriver ett brev där jag säger hejdå det blir en blöt fläck efter där jag fällde en tår och fan du lämnade mig och då förstördes ju allting jag sitter här sent på natten med snöre runt halsen hur kunde du göra såhär,jag var kär o du var mitt allt du sa att du älska mig men det där var bara skitsnack det hände på festen,hur kunde du ligga men en annan hur kunde du göra så,,trodde vi båda gillade varandra trodde vi var ett par, men du bara lekte med mig trodde det var allvar när jag var hos dig varje natt o låg brevid dig trodde jag drömde.. såklart för det blev en mardröm sitter här, tårarna rinner o regnet dundrar mot fönstret allt började fint men det slutar inte vackert för några dagar sen låg jag i din säng kyssandes på natten du var allt jag hade men nu har jag inget att leva för ,,,PS. när du läser det här brevet så är jag REDAN DÖD jag har en krok i taket för en lampa men där hänger jag snöret kliver upp på stolen hoppar ner,,stryps,,och väntar på döden hoppas någon gillar den iallafall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|