spex kammel msn skit
yes, bra skit direkt från msn rutan till dina ögon, läs och häpna suckers death monkey säger: mf doom e ju dopeness defined # 1 säger: mfdoom är en blå liten tax (rimmar nästan på dopeness defined) death monkey säger: ja, men han är ståtlig och vass # 1 säger: nej, han e dålig och kass death monkey säger: äh, du som e tråkig och wack # 1 säger: Nä, nu låter du bajs death monkey säger: d låter väl nice? # 1 säger: nej, nu gråter du strax death monkey säger: käften, annars plåtas du fast # 1 säger: abo, jag kommer slå på din hals death monkey säger: håll käften death monkey säger: ja skulle komma på nått med hatt # 1 säger: det e lugnt, jag kan förlåta dig man death monkey säger: dope, låt oss dra lite horse i en park och sen kan du dra och låta oss språkas ibland # 1 säger: sen kan jag hälla sås i din hals, medan vi dansar till låten i trans och flippar ur och bara rånar en tant death monkey säger: AAAA ye, tjåla fem gram dra bitches som skrålar tills *BLAM* och vi drar ut ur röken och hookar vår kola i slang # 1 säger: och vi snortar den snabbt och börjar bråka om allt ser saker, som tex denna blå elefant som sårar min hand och fyller såret med salt death monkey säger: chea, tills vi strålar upp sand och venerna förvandlas till grålera och damm # 1 säger: Och vi står hand i hand och ler åt varann, för att sen måla en grabb, grå beige och svart death monkey säger: dra han in i en skoda med band för att dra ut han i skogen och slå han med pålar och lans # 1 säger: haha, ja det ordnar vi fan innan han hinner säga "där är en ål i min damm" death monkey säger: ja, polarn va nice. sen dumpar vi liket i en rosa-vit van och väntar tills snuten hittar han spolad iland på nån smålands-lik strand # 1 säger: Sen får vi ta plats, i nån håla nånstans för att gömma oss för ett blåklätt patrask Vi nojjar litegrann, för dem har hört våra namn så vi chillar med en nål i vår arm. Men plötsligt så ser vi att en vålnad kom fram.. så vi förflyttade oss från snutens påsatta larm vi hamnar till slut i en lada, och knådar vårt hasch death monkey säger: eller så tar vi den lätta vägen och skålar i diamant skjuter snuten i ryggen och småler samt att vi dealar ut skiten till småbarn med klass får de addicted på köpet, klappar varandra på magen och käkar varsin skopa med glass # 1 säger: alla i vår väg får besöka vårdhemmets tant på grund av vår våldsamma spark o blåmärkets kraft death monkey säger: jorå.. så att.. ehm, jo.. allt ja kan tillägga är att jågurt är fag # 1 säger: nu avslutar vi, vi skulle ju bara få oss ett skratt tack för denna gång spex, såja.. godnatt
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
|