the final solution
Ni kan kalla mig Adolf hitler fast jag är mot alla ni är lika värda som den döda sperman i min bralla jag är en proffesor, en speciallist på kemi och jag har skapat en sjukdom, som kommer att skapa pin jag kommer släppa den på fester och sedan vänta vänta på att de drabbade ska börja hysteriskt flämta för att sedan tappa all hörsel och all syn och sedan blir de stora förändringar på hyn den kommer bli knall röd för den blöder inuti jag kommer sprida denna sjukdom i alla världens hörn vem är jag? -En människa och den är av naturen störd det är nu livet upphör, precis exakt i denna sekund tar all livsform på tellus sin sista, sista blund Refr. Säg hej då, säg hej då, den slutliga lösningen säg hej då, säg hej då, den slutliga lösningen Ni kan kalla mig guds slutliga lösning på allt i alla rum jag inträder blir de kallt överallt jag är liemannen här för att utrota er släkt jag gör det här för nöjet, som varför man begår våldtäckt när allt liv på jorden är borta ska jag vandra den själv jag kommer ta bort tiden, varje dag blir helg jag kommer skänka all min kärlek till moderjord o tänka på alla djur jag räddat från människans klor varför föddes jag som detta avskum, jag vill vara en örn leva i harmoni och flyga runt i alla världens hörn nått jag skrev ihop snabbt, krritik! piZ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|