Gammla nya vänner,
Yaooo, Inte riktigt klar, GE KRITIK!!!! Vers1. Det finns så många jag har softat med genom åren Några finns kvar till er andra skänker jag tåren Till alla er som tyvärr försvunnit med tiden Tillbaka till våra tider borde jag ta kliven Jag bara strävar framåt och mitt hjärta blir kallt Och i såren i mitt hjärta strör jag bara salt När jag tänker tillbaks på våra tider i 4an Så vill jag fly från denna alkohol yran Jag minns det som igår, vi spela fotboll på gården Men alkoholens styrka vem fan förstår den När ni gick till vänster gick jag till höger För jag var fast i spriten och gjorde allt för den Ref. Tiden den går men läker fan inga sår Alla som jag kände när jag var mindre Förstå att jag saknar er och det tär på mitt inre Tiden den går men läker fan inga sår Alla som jag kände när jag var mindre Förstå att jag saknar er och det tär på mitt inre Vers2. Tack till alla er som finns här nu idag Till er som hjälper en när man är efterlyst av sveriges lag Det är många som jag aldrig kommer glömma Våra tider tillsammans på min näthinna trummar Simon, basne, bammo och patrik Sege, Påhlsson, Tina och Roberth Zev, Wahl, och självklart Ponta P Daniel, Armin, ni blir ju bara fler Sirwan min bror , den här går ut till alla er Ni kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta För jag vet att det är ni som delar min smärta Vad som än händer så kan ni alltid ringa Vad som än händer kan ni på min port plinga. Ref. Tiden den går men läker fan inga sår Alla som jag kände när jag var mindre Förstå att jag saknar er och det tär på mitt inre Tiden den går men läker fan inga sår Alla som jag kände när jag var mindre Förstå att jag saknar er och det tär på mitt inre
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
|