Jag ska rädda min syster!
Läs och ge kritik PIZ! han kliver upp ur sin säng med en kraftig bakfylla festen var vild, han hamnade ju i säng med sin egen syrra då kändes allt så rätt men nu känner han sig bara dum allt kändes så rätt när han sprutade sin sats i hennes mun tanken slår honom plötsligt, FAN TÄNK OM HON BLIR RUND!? här måste jag agera snabbt säger han, och tar fram ett rakblad han hugger den i hennes fitta och skriker "INTE PAPPA IDAG!" han hugger henne om och om igen, och hon bara gråter för säkerhets skull hugger han av hennes bröstvårter han stannar plötsligt och skriker FAN VAD JAG ÄR DUM! DET ÄR JU INTE FITTAN UTAN MAGEN SOM BLIR RUND! (DAH!) refr. 2x Varje gång du dödar ett baarn så får du ett plus poäng av saataan så fram med kniven och stoppa livet plus poäng av saaatan! MEN VAD I HELLVETE? Min syrra har slutat andas! och jag tror.. jag tror hennes hjärta har stannat! RING EN AMBULANS! RING EN AMBULANS! fostret har dödat henne, min enda chans är att trycka sönder honom med min riddarlans han knäpper upp sin byxa och kör in den DÖ DITT MONSTER! DU SKA TILL HIMELEN! AAAhh AHhhh AAHhhHA OOhhh ehm MONSTRET DOG HUR VET JAG? JAG DRÄNKTE HONOM MED SATSEN PS: SLUTET ÄR INTE KLART, FICK RIMTORKA.. Hjälp gärna till med sista raden om ni orkar, så de rimmar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|