LVS - Kärlek 2
yes . Har skrivit en låt te bruden min :) . Lite kritik tack :) vers1 Jag ska berätta mina känslor , nu i denna sång Lyssna noga nu älskling ,nu på en gång Om du lämmnar mej , det skulle bli mitt livs undergång Det skulle ta kål på mej , Som i en boxnings rond Hela du och din kärlek är nergrävt i mitt hjärta Vill aldrig förlora dej , fatta vilken smärta Du är min dröm och det kommer du alltid att va För den kärlek du ger mej kmr jag alltid ha kvar Du är prinsessan som fyller upp alla mina drömmar Minns du då vi förlovade oss , Det kmr jag aldrig att glömma Alla våra minnen du och jag har tillsammans Dom finns i mitt hjärta och allt är sammlat Nu över 1 år , Kan knappt fatta det För varje sekund som går så älskar jag bara dej mer Evelina du är värd mer än allt på denna jord, min kärlek för dig går inte att förklara i ord reff För mej är du allt min älskade Innan vi träfades, så satt jag och väntade På dej , att vi skulle träffas och idag är det dig jag älskar Evelina , Du är den enda för mej Vi får aldrig splittras lova mej de För du är allt jag har kvar nu Vill inte att vår fina saga ska få ett slut vers2 Som en äng utan blommor , som en fågel utan vingar Det är ingeting , tomt och kallt ,som i en stor dimma och det är därförjag inte vill att du ska försvinna för du är helt perfekt, definitionen av en kvinna Jag älskar att se dej älskling när du är glad och ler Det blir nån slags överdos , och jag vill bara se dej mer Dina ögon är så vackra , tänk dej ett paradis hav Hur underbar som hälst . Och det är nu blir jag glad För jag vet nu att jag alltid kommer ha dej kvar Evelina för mej är du bara helt underbar Du vet älskling , Det är du som har den gyllende nyckeln I mina ögon är du det vackraste smycket Det känns snart att jag får överskott av kärleks ruset vi ska ju bo där borta i det fina gula huset ;) Du är den enda tjejen som får föda mina små ängla barn för det är det enda sättet som skulle kännas bra reff . För mej ... vers 3 Jag älskar när vi är ute och går och håller varan i handen Att känna att det är vi 2 , Det är den bästa tanken Jag vill faktiskt inte att vi ska nå mera bråka Att vara helt ensam . Det kmr jag faktiskt inte orka alla bråk som har varit har vi faktiskt klarat Vi gick ut den stora och jobbiga laborint bana Vem kunde ana att vi skulle va tsm till dess , Du och jag baby , vi klarar alla kärleks test 21/4 det var då vi blev två och nu gumman har vi varit tsm över ett år Vi 2 ska leva tillsammans nu i all framtid Evelina Olsson , jag kommer älska dej föralltid Jag njuter av varje andetag jag tar När vi blev tsm kommer alltid minnas denna dag Denna ring kommer alltid att sitta på min hand Jag älskar dej Gumman mvh Victor Löfstrand
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|