Elfaco - Saknaden av kärlek
ref jag saknar dig min älskling, saknar dina läppar utan dig i mitt liv så finns det ingen lättnad saknar dina ögon, saknar dig fett du är helt underbar, du är så perfekt vers 1 jag träffade dig någång 2005 jag fattade direkt, att du var min ängel vi hade underbara stunder tillsammans det varade nån månad, men nu är jag ensam vill inte säga ditt namn för det svider vi två tillsammans, var underbara tider du är delen rakt in i mitt hjärta du är kärleken jag alltid velat träffa men du försvann snabbare än blixten jag fuckade allt, jag fuckade chansen jag spelade tuff , istället för att visa mina känslor för dig, min älskade princessa skriver med pennan på pappret om ångest tårar rinner ner för kinden med denna sången min ända drömm, ät att kunna få dig tillbaka du är delen av mitt hjärta som jag saknar ref jag saknar dig min älskling, saknar dina läppar utan dig i mitt liv så finns det ingen lättnad saknar dina ögon, saknar dig fett du är helt underbar, du är så perfekt vers 2 8 månader senare, och fortfarande fast du är underbar, älskar dig mer än allt det började med tjaffs, sen tog det slut fick en till chans , men jag fuckade ur avståndet mellan oss gjorde det så svårt jag pallade knappt trycket, pallade förstå om jag kunde spola tillbaka hela tiden så skulle jag ändra alla fel inom kärleken vill bara ha dig vid min sida genom allt jag älskar dig min älskling, jag lovar det är sant du tycker säkert jag är tönt som bara skriver ända sättet för mig, för att kunna få ut det oavsätt vad som händer efter låten så kommer jag fortsätta tänkta på dig du är min luft, min stjärna min himmel om jag aldrig träffar dig, så ses vi vid grinden ref jag saknar dig min älskling, saknar dina läppar utan dig i mitt liv så finns det ingen lättnad saknar dina ögon, saknar dig fett du är helt underbar, du är så perfekt
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
|