djävulen - sagan om två olika personer
den rika = d.r uteliggaren = u d.r - jag kliver ur sängen o tar på mig skjorta slips d.r - jag går in i köket o äter en tallrik med flinger o fil u - jag reser mig upp från bänken o rullar en spliff u - efter jag tagit på mig jackan som stinker som skit d.r - nu ska jag till jobbet så jag kör iväg i min blåa opel u - jag ser en opel komma o den stannar så jag går fram o ber om några kroner d.r - jag stannar bilen o en fattiglapp kommer fram o ber om en slant d.r - jag säger( jag har inget) när min plånbok har mer än en bank u - jag fick inte nån peng så jag traskar vidare med tom plånbok d.r nu går jag mot jobbet o sen in och sätter mig i min sköna kontor stol u - går vidare o frågar en man om 1 tia o får den o köper en lott o den blev en miljon u - skriker yes o genast blir mitt leende stort b.r chefen kommer in på mitt kontor o säger att jag får sparken b.r - faaan nu känns det som mitt hjärta har rasat ut o fallit till marken u - jag går o köper fina kläder o går o käkar på fin restuarang uteliggaren har blivit lycklig medans den rika mannen tycker livet e kasst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|