Flippade rader lJag är fucking cp som ett fuck me ett cp// Stolt 08, men har ej talfel som BT// Glada dagar är förbi för nu har grönsakn börjat ruttna// Vill du boka mig så står jag vid busskuren och huttrar// overall på sommarn och basketset på vintern// Jag får inga cahnser för jag ser dom inte // Sviken gång på gång men jag ger mig inte// För du är min undersåte och jag är glada prinsen// SureOne(YES) Skiter i sin pistol// jag hatar småskit så jag skjuter dig med en kanon// Jag kan inte rappa, jag har meningslösa rader// typ som en förlamad som leker charader// Jag älskar alla, tillochmed din ghostwriter// Svenska rappare är tråkiga, typ som en cypher.// Jag är kär i patte-k,hihi busigt va ?// JAg ramlar rätt ofta för vägarna är grusiga// rappar utan budskap, de är så de ska va// Den dan du lyckas, den dan blir min domedag// jag står för att jag rackar, så jag skiter i vad saker kostar// Bor i förorten och flummar allt för ofta// Jag kryper runt på marken och biter folk i deras vader// JAg är vilse inom rap typ som samer som bor i staden// Kallar tjejer för bögare å killar för jävla hora// säger som melvin da cuban..U can suck a huge one// Det är meningen att de inte ska ha ngt samanhang, budskap whatsoever.bara nedkladdade psyc rader. :)