Newshit!Newshit! Svensk tiger
Svensk tiger mitt liv jag lever är ständigt oförenderligt men om allting går åt helvete en ändring mot förbättring visst, vägen jag vandrat har vart en vacker sträcka men om jag ska vandra vidare skulle inte en klapp på axeln räcka det känns som om någon dragit ut proppen, att jag blivit stillastående och tar emot slag emot kroppen allt är så jävla surt nu att havet blivit sött jag antar det är sanningen, jag har väl givit upp det känns som mitt anlete skurits upp och jag grämer mig att arbetet inte burit frukt jag står vid sidan av banan och får ingen istid försöker visa mina framfötter men får blott en fingervisning allt är redan slut i glaset, det här känns lika givande som att kasta grus i havet jag försöker gå vidare utan att va framfusig men vänder håll så fort jag klappas av en pannlusing ett grådassigt dimmoln,så ser den min framtid ut jag är en svensk tiger och ränderna går aldrig ur jag är kung men den dag jag coolar vippen skulle den enda tron jag beträdit varit toasittsen kommenterara biches!!! yeah/peace
http://www.myspace.com/noodlestyle
|