Naz, Nami, KING, BJ & Ice Cold - Ala Session
Yo.. Här har ni en liten "skryttext" som vi piffat lite på.. Hope y'all love it! Da KING; WOW! Nu är Da KING här så, watch your back som ryggsäckar folk glider in med skyddsvästar och hänger som blyggdläppar Du trodde du var bättre än oss, men nej, och banka det i dig och om vi åker fast igen så kommer vi planka som din tjej Da KING är i farten och alla vi gör om er fattiga stil till Gormex vi är så satans heta så you better watch this som en Rolex Vi har läst era texter, dem är inte riktiga som din plastpappa ni kommer aldrig fatta när vi trixar med orden som klacksparkar och vi häller lacknafta över er för det löser vi upp sen alla vet att vi är bäst och du är bara den enda bögen i gruppen Naz: Yes, Naz är här och såklart att det här blir riktigt fett battla oss och ni får fan käka bly som Fiffty Cent sen står ni och gråter en flod som Justin Timberlake och ryktet på whoa stämmer, det är sant att vi vinner jämnt Jag är bäst, whoa är min tron, det är min rättmätiga plats för mitt shit är så galet att ni står i kö och stressäter mitt bajs "Den okrönte kungen", skiter i det o roffar åt mig kungakronan vill du ha beef? varsågod och knulla korna din dumma hora Så vi glider i gäng och ni njuter av skiten när vi skriver en text och tycker du den e dålig? tack för din åsikt men vi skiter i den! fortsätt du med ditt så slutar du upp bredvid Big Horse Torelli och vem fan e de då undrar ni? det e just det som e poängen BJ; Du visar upp dig för oss som ett bankomat kort med det fanns inget och du trottsade Jantelagen så mannen du har en chans mindre vi vann priset som Kajsa Bersqvist eller som Mattias Bergman medans alla undviker dig som när du försökte dig på en Stage-dive Vi har mest hype och vi knäcker dig lätt som ett Marie Kex och ni är fan så himla keffa så alla ni går redan hem kvart i sex Ville du BJ något så skickar jag hela min klick över dig din fega skit alla bara tappar hakan när dem ser min feta bil och min heta stil Du blir senil när jag tar fram min penis och dödar dig med en lövsåg det spelar ingen roll för du är bög och du har en väldigt störd son. Nami; Jag kunde det här redan från början till slut och ni undrade hur men du borde veta att det bara händer oss kungar med tur Vi är hårda små jävlar och vi spöar ner folk med stål nävar ni kan inget av det och jag kan fan döda dig men gås fjädrar Ni är fula som stryck medans vi är söta som Sockervadd faller inte för nått medans ni faller från bettet av en Dobberman Nami, Jag är bästa bråkstaken som bettet från en stygg kuk och ni vågade inte ens komma om ni så hade en snygg brud Mannen, du är visst ful och det tycker även din mamma och ett ord från dig så kommer du att få min näve i pannan Du är så äcklig som tänder på en gammal brandman och mannen du dricker för mycket Is Te så du lider av kallbrand Ice Cold; Japp, Jag spottar det så jävla hett men här finns fan inga hägringar betalar mina räkningar när ni är ute på en tattig nät sida Ni hänger som käringar men vi är rörliga som på ett löpande band och du saknar en massa svar som en sökande man Man kan säga att ni är tröga som fan som har lökar till hands ville ni mig något så skriv till; [email protected] och när du väl har pumpat upp en tjock tjej så blir det rundgång Du har fått värmeslag så jag piffar upp dig med en tomtemask och vi hugger till som en Dobberman och rullar in er i sockervadd Befinner oss vid din ingång på vintern och säljer en sommarkrans du är sämre än Fittapåsvenska och jag skiter i hur du uttalar det för jag begär bara att alla ni håller käften.. Ungefär som buktalare! Droppa lite kritik.. Peace!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|