Ingen diss men bara ett svar
Jag är tillbaks, så ställ er i rad Så ska jag signa din tröja redan idag Du förstår väl att neobica leker med ord Han spelar så klok, är alltid på resande fot En man som med hetare look hittar du ej Alla era dissar missade mig, Så snälla kan du ringa en vän Skaffa backup så ni kan dissa igen Men försök inte vinna för jag pissar på dig Fast även en blind höna hittar ett korn ibland Men du sitter i en båt som du inte kan ro i land Du tror du kan, men skenet bedrar För du kommer bli arg och slå din tv i kras Jag är redo för start för segern blev klar Innan jag skrev denna rad, ge dig idag Och svara ärligt? vem diggar dig mer än din far? TILLBAKS! kanske för sista gången TILLBAKS! Så att det visslar om det Tillbaks! För skojs skull Allt motstånd ramlar omkull Och jag är tillbaka så stanna och dröm För du når inte min nivå i allafall Inte mitt sammanhang, Så stick någon annanstans! Lek inte med döden, battla inte mig För då ska jag se till så du tävlar mindre sen Jag vinner jämt, det är inget skämt Och det kommer sluta med att sjukhuset ringer hem Se här, du tjänar på om du kör smarta rader Så då tar jag av mig hatten för alla bra rappare Innan jag skickar in dom kassa i närmaste gaskammare För jag är galen, en yngre version av hagamannen Blandat med en rappare och en irriterande klagoande Slår jag ut allt motstånd nästan direkt Kan du inte se? jag testar ju dig Gör motstånd, men inte som när du senast såg fräz För då plötsligt fick ju du genast ståfräs Så lägg ner med ditt skitsnack redan nu Du är inte tajt var jag elak nu För segrar du? när du ända bara fegar ur Så lägg ner med ditt skit och börja virka Jag tar inte åt mig även om du släpper hundra dissar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|