I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LillHeffi - Deprimerad

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-05-06 01:37

LillHeffi - Deprimerad

ref:sitter här på stenen är så jävla bitter, kollar ut mot vattnet bara massa glitter!!

vers:1
jag är så jävla sur, orkar inte med nått just nuu/
bara massa babbel överallt, sitter här i solen så kroppen smakar salt/
trött på hela mitt liv, hela mitt liv har gått lika långsamt som att åka 2000mil/
saknar mitt barn liv där man kunde leka och ha roligt
men nu sitter jag här och ingeting är roligt/
är så jävla misslyckad, man måste vara stor och inte längre bli ompysslad/
kolla in mitt fucking liv, vad är det här för liv, sitter bara här och kollar på min kniv/
har varit inne i för mycke bråk, mår dåligt av allt, var man än går så är det bara kallt
finns ingen värme nånstans/ tal: (dra åt helvete med allt)

ref:sitter här på stenen är så jävla bitter, kollar ut mot vattnet bara massa glitter!!

vers:2
varför ska livet vara så jävla hårt, allting blir bara så jävla svårt/
vad man ens gör sitter man i klistret, åker in till polisen och kommer in i rigistret/
vissa saker man gör kan vara braa men det är bara en del, men dom flesta saker man gör blir bara fel/
göra saker det kan man göra, men det man gör är bara att förstöra/
så jävla klantig kan man va, börja sno saker och ta/
så jävla trött på allt ihop, jag tänker på allt jag gjort/
inget jag gjort är spicielt braa, den som får problem är bara jag, så här jävla dumm kan man vaa/


ref:sitter här på stenen är så jävla bitter, kollar ut mot vattnet bara massa glitter!!

vers:3
jaa allting är såå, jag vill bara komma här ifrån/
saknar den goda tiden, kunde göra allt och ha den goda stilen/
mycke förändras under alla dessa år, själv fick jag en flaska i munnen och fick ligga på en sjukhus bår/
vissa år kan ha varit fina, men det bästa året va när jag fick stina, alla dom dagarna är bara dina och mina, jag älskar dej stina/
stina du är mitt allt, du är inte som alla andra som kärleken är kall/
med din kärlek i mig, åhh den e så varm/
allt blev så braa när det blev vi två, jag känner en äkta kärlek enda ner till min lill tåå/


ref:sitter här på stenen är så jävla bitter, kollar ut mot vattnet bara massa glitter!!

Dags Att Hoppa//