Min drömtjej!!
aaaah min drömtjej.. DOG REDAN SOM ETT FOSTER så enligt mig är resten av tjejerna nu bara kosser och missfoster min drömtjej skulle haft svart hår och vårter överallt luktat ruttna ägg och fisa var minut, ja hon skulle vara allt på sin fritid skulle hon våldtagit barn, knullat dem till max om hon var hungrig skulle hon äta sitt snor och sitt öronvax ja fy fan hon skulle varit kvinnan i mitt liv, underbar men bäst av allt, hon skulle styckat kroppar i vårt badkar hon skulle ha gått runt på stan, med en skruvmejsel i sin ficka hon skulle sprungit in på en lekplats och huggit en femårig flicka skruvat med mejseln tills den stack ut på andra sidan hon skulle ha njutit varje sekund, då hon hör flickan lida hon skulle njutit så hon fick en mäktig orgasm hon skulle sedan flygit iväg med ett skratt på sin kvast refr. 2x kvinnan i mitt liv, min drömtjej vår kärlek är för evig och när du dör så grävar jag upp din grav tar med dig hem och har sex med dig tills natten blir till dag krrrrittiik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|