David - grönt ver Ingenting är som allting men om ingenting inte hade varit nånting Då hade allting varit som ingenting. Sjuka rim. låt som låt tankar går åt dom kallar mig för david din världs filosof. Skriver å skriver, talar å talar Skjuter er i skallen med ord som baktalar. Ursäkta, men e du äkta, kan du svara Litar bara på min gröna underbara vara hon som inte bangar brinner bort och lämnas med tankar skiter i vad du gör och klandrar ingen annan. rullar dig säkert å slickar ditt klister tills du blir fin fyllig som söta små turister man lever ju sunt, äter bra å röker skunk med dig i min mun känns jag som en kung för en stund. Saknar dig ibland när livet e som hårdast Men du kostar för mycket och man vill inte snåla Hårdare tider, individer som lider, svår värld men det finns ju mediciner. Förstår du vad som sägs tänks eller händer Slå en pling på min mobil som just nu är sönder. refr ingen vågar smöga för då bryter man lagen så hade du varit laglig hade fler tänkt på saken kemikalier och gift är det som e lagligt och inte medicin för folk som har det för jävligt. kommentera