Erik och Pontus - Hur blev livet såhär? (Första)
Vers 1. detta är historien om en pojke som inte ville gå som inte ville se o inte villa höra alla hans minnen ville han förgöra sen länge tillbaka va hans dröm att få en familj få smaka på lite kärleeek men de gick inte som väntat han snubblade halvägs o lämnades kvar hans familj är borta o ingenting han har (ingenting han har, ingenting han har) Pojken mådde inte bra lite kärlek var allt han ville ha han hade inga vänner han var ledsen, hungrig, törstig, trött trött på sitt liv han hade inte många alternativ han började me droger, började kröka snart är de 2 år sen han började röka ref: jag, jag har inget kvar hur blev livet så här va har jag gjort för fel snälla svara nu för ja orkar ej meer här tar livet sitt slut ljuset slocknar nu jag vill bara dö Vers 2 denna pojke är nu en man en mycket sorgsen man som bara försvann han gick till stadens bro och ingen saknar hans frånvaro för han hade inga vänner, ingen kontakt som sagt han försvann kom aldrig mer igen (kom aldrig mer igen) han dog den dagen då himlen låg i regn ja änglarna grät för denna sorgsna man som inte fått visa för någon va han kan ingen skulle sakna hans leende hans skratt nej ingen skulle minnas denne man vars föräldrar försvann i hans barndom hans mamma sköt sig hans pappa söp ihjäl sig yaya...som ungdom levde han på gatan ibland tänkte han satan va har hänt me mitt liv men han tog bara mer droger o tillslut blev de bron vattnet och djävulen som vann ref: jag, jag har inget kvar hur blev livet så här va har jag gjort för fel snälla svara nu för ja orkar ej meer här tar livet sitt slut ljuset slocknar nu jag vill bara dö som rubriken lyder så är de här våran första kommentera!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|