Namnlös tjenare tuffingen som låter sin brud få sköta slagen/ hotar mig över nätet för du inte vågar möta mig på dagen/ när läkarna såg ditt ansickte, trodde de att du var en ny art/ missfoster nr 1 blev matad med bly o bombad med dart/ jag högger ner hela ditt släckt träd till ett kalhygge/ denna rond kommer att kännas som en spark i nyllet/ yeah du är verkligen cool med dina hiphop braller/ du är inget annat en än wannbe, din flipflop gangster/ o sluta skriv kärleks brev till mig, ring till rädda bögen/ du får en kniv men för mig borde det räcka med högern/ gör en extrem makeover o kör in ditt i huvud i en köttkvarn/ för du är lika tajt som en kvinna som nyligen har fött barn/ det där du har mellan axlarna, skulle få blommar o vissna/ dina flows o rymes tycker dommarn att det låter krystat/ din karriär är lika katstrofal som attacken mot world tradecenter/ varför ens forsätta med din rap, när du vet vad som händer/ o dina såkallade hoes, heter, Olle, Ingvar och Sven-erik/ gillar du tjejer? du som sprejar ner dina hoes med nått kletigt/ det där är inte din kuk, det är ditt missbildade ben/ när jag har fått tag på dig, kommer du bli rik pga tandfen/