nu står jag där kåt
nu står jag där kåt, med röda ögon och glädjetårar för min yxa ska snart, signera autografer från oss dårar jag skiter fullständigt i, vem som blir mitt nästa offer min plan är: hugga stycka, o sedan ner i min koffert som skickas till din morsa, ännu en överbelastad hjärtmuskel med en lapp där det står "hej mor här är jag som pussel" kan du pussla ihop pusslet och allt blir bra som förut? NEJ, lika bra att du blir som oss andra, ja "sinnesjuk" ladda din pistol, gå ut, tryck av o skjut stycka kroppen, ät upp liket och stor njut Refr. nu står jag där kåt igen med din strumpa nu står jag där kåt igen med din bruds avhugna rumpa Nu står jag där kåt igen med era blommor Nu står jag där kåt igen med eran mormor nu står jag där kåtare med en motorsåg i var hand mitt namn, är Id/q och jag är inte alltid såhär, bara ibland jag är bara såhär när min vårdare, glömt ge mig min medecin han glömde det, för han fick en hjärtattack av min kniv ett galet sadistiskt skitzo är löst i ert villaområde ni och era barn bör hålla er innomhus idag, följ de rådet! inte klar men ge krrriiiitik plz!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|