Hubler & Toppen - KommaTecken, dra åt helvete.
När din mamma var gravid fick hon sparkar i magen, en skruvmejsel i fittan och efter det så kräktes jag henne i munnen. 7 månader senare föddes du. H Hallå, nu sätter jag punkt & sätter på KommaTecken, Han som ser ut som den fulare brorsan till Onkel Fester Du kallar det för att ta dig fram när du runkar i timmar, Så jag hotar dig med mitt arsle... en prutt & du svimmar! Du pratar och mumlar... så åk till danmark & battla, och du ser ut som Micheal Jackson + en klackspark på näsan, Du är en fikus som pissar på dig, som att vattna en blomma, din syster & pappa är horor & din mamma är ful och en hora. T KommaTecken, Du får en snopp i käften Alla vet att vi två har mer flow en klotterpennor Okej, jag kommer upp med det bästa flowet & får dig snabbt att framstå som sämst på whoa Din äckliga jävel, Du får min fot i halsen så jävla hårt att du får ont i arslet H Ett tecken som passar är långfingret, för att komma igång, Alla kåta bögar med cam kan nu adda [email protected], Var fick du luft ifrån? Nu kväver jag ungen, Du bör vet att en battle med hubler slutar med en näve i munnen... Jag är din sexidol, den du tänker på, du är tretton år, Nu till den ultimata dissen; du ser ut som Fleppo 2! Jag är ett snäpp över dig... som Collegebrudar, Sparkar mot din hals tills du får and-nöd, som fågelsjukan. Du kan inte skriva en text! Ditt fejs är en pizzaslice Nån måste driva med mig? Ditt fejs är kiss och bajs. SVARA DÅ
http://www.soundcloud.com/adamkross
|