På mitt sätt och vis (ge gärna kritik)
Visst det kanske är nått stav fel men jag bryr mig inte.. jag skrev detta nu på 30 minuter.. har skrivtorka typ så jag försökte få tillbaka den så jag skrev lite olika. lite som min tjej och sånt dära ! skulle GÄRNA ta emot lite ORDENTLIG KONSTRUKTIV KRITIK eller iaf säga bra / dårlig.. men inge jävla "du suger, sluta skriva, ta ditt liv" och va fan ni gör här på whoa.. tyvärr vet jag inte hur det är i det här forumet men i audio forumet är det då så.. får hoppas det är lite seriöst folk hära.. reff : (sång) ??? det känns i mig och jag skriver sårad närhet (sårad närhet) men jag sprider våran kärlek (våran kärlek) alltid du o jag ditt är mitt, mitt är ditt, alltid jag o du det känns i mig och jag skriver sårad närhet (sårad närhet) men jag sprider våran kärlek (våran kärlek) och ditt skepp bitvis och jag gör detta på mitt sätt o vis vers 1 jag står här helt ensamm och tänker tillbaka men det vill jag inte längre så jag sänker min saknad vi hör ihop __som rosen med taggar vi sitter ute själv och ser solen som vaggar jag tycker det är vackert med skinande vatten i floden vår kärlek är stark som katten och modet du är mer värd än musiken för mig fast du mjuknar när jag skriver lyriken för dig du är lika vacker som vita molnen i det blå och jag skriver den här sången för oss två jag skiter i allt som whoa säger för faktum är att jag älskar den här tjejen fick mig stå på benen och komma upp igen jag tar en sak i taget _så jag fångar dagen du fick mig att finnas jag kommer alltid att minnas du får mig att brinna när du släpper dina vingar Refräng vers 2 nu till min andra vers som jag skickar så hjärtligt och jag hoppas (hoppas) jag prickar smärtfritt och du vet ditt garv ha det är smittsamt men det smickrar om jag dör då får du mitt arv tur att du blev glad, när jag gav dig ett halsband och jag tackar dig för att du inte va nonschalant ingen annan är som du, du har större än nåns glans det va tur att jag fatta att det fanns en chans och jag vill säga tack _för ringen du gav och jag tackar dig även för att du ringer varje dag fast lite mer självförtroende borde du ha för du vet att du är vacker och sjunger bra vi hade det mysigt en dag, när vi va på biografen vi såg hostal, och du va inte rädd för 10 saker det fanns massa, men jag höll din hand när vi kom hem varu trött och föll i min famn Refräng vers 3 Nu kommer tredje versen, kanske nån har slått av dom som vill veta va jag tycker nu har ni fått mitt svar och för dom som inte lyssnar, nu har ni missat nått bra det verkar vara som att ingen kan sätta stopp för mig ida för nu uttrycker jag mig, i ord och andetag man kan säga att evelina o jag är samma lag kommer du ihåg, när jag träffa din mamma första gången, jag kunde inte sluta skratta hon lekte tiater hon fick mig att lee du har ärvt din mammas humor, japp du har fått de jag har alltid älskat dig ,sedan första dagen har vunnit många strider men detta va det största slaget och nu ____som ett avslut medans jag skriver det här är du i kiruna nu du vet va jag tycker, och jag vet va du tycker jag har älskat dig ända sen den första kyssen
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|