persson o flame (noobs) våran första tsm
Vers 1 - Robin ja vill ha dig tillbaka men du vill inte ha mig tebaka för du hatar mig för de ja gjorde mot dig ja saknar ju dig du e hela min själ ja tänker på dig hela dagnarna de bara du som finns i mina dagar ja saknar den tiden då vi va tillsammans åå de vi gjorde faast du skiter i va ja känner för dig ja vill att du ka älskar mig ja trodde du va falsk men sen så fick ja reda på att du älska mig sen så när vu gjore slut så dog mitt hjärta för de e ju dig ja älskar om du inte vuill att ja ska hör av så skiter ja i dig men ja kan inte de för ja älskar ju dig ----------------------------------- REFR. min undebara tjej som lämnade mig du finns i mitt hjärta och det kommer du alltid att göra ja vill att du ska fatta trampa inte ner mig som en jävla dörrmatta min undebara tjej som lämnade mig du finns i mitt hjärta och det kommer du alltid att göra ja vill att du ska fatta trampa inte ner mig som en jävla dörrmatta ----------------------------------- Vers 2 - Joel en dag då det var det vi två, allt gick som det skulle men det var då, vad hände allting det bara bara fan vände, allt var ju så bra men du lämnade mig fattar du inte att ja älskade dig? du var full med otrohet, lek och svek. och du sket i mig och precis hur jag kände det är tur vi har vänner som förstår hur vi känner du inte ska höra från mig igen jag ville ju aldrig vara en simpel vän men livet är hårt, alltid lika jävla svårt jag önska att de kunde bli som det va förut men de va ditt beslut att lämna mig kom ihåg jag kommer alltid att älska bara dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|