Se mig i ögonen
Se mig i ögonen vers 1: här är jag han som tar gisslan i hovslätt binder fast dom vid järnvägen ändå missar dom tåget har aldrig diskuterat tavelkludd och penseldrag jag är en sån som kastar navelludd som självförsvar en vacker dag har jag landets sjukaste texter då jag skriver med ett djup mannen djupare än vättern ger mig inte på smågrus, nej jag delar själva berget och pennan spetsar förrutom papper hela jävla sverige är en blandning utav surt och sött som cider och havssalt vissa glider genom livet, jag åker skidor på asfalt står på egen panhalva och sätter inåtskruvar med kofötter på koben så hårda att dom knäcker inbrottstjuvar snacka att det känns som om jag lever i underjorden när jag supit hela jönköping under bordet det här är ingen zhit! som idoltv det här är het fet skit direkt från J.K.P.G refr: Vem? vad? när? hur? sågs sittandes i trädet och rimma mitt på dagen? en dag lär du se mig i ögonen och finna alla svaren Vem? vad? när? hur? stog på torget mitt i natten pillandes i naveln? en dag lär du se mig i ögonen och finna alla svaren Vers 2: droppa beatet och jag kommer spotta skiten oavsett om jag är underground eller har nått eliten vad kostar spriten?ähh,jag tar åtta liter eller förresten så mycket att jag inte bottnar i den jag är han som hoppar i diken, kokar soppa på spiken chockar polisen genom att spotta på bilen vem kan stoppa mig svinet? du kan kapa båda knäna jag kommer ändå springa vidare, jag visat inget lidande... shh,vilken lirare, tja gott folk...släng gärna in en kommentar om ni inte har ngt bättre för er PEACE
http://www.myspace.com/noodlestyle
|