Jimcee - tänder stjärnans ljus skrev en kort text igår. vill gärna ha kritik på den:) bara så ni vet satsade inte allt för mkt på rimmen utan mer själva storyn så. Refr: Jag tänder stjärnans ljus för att lysa upp er vill ge er ljus på vägen mot en mörkare del eran väg mot ert inre slåss för det ni är kommer aldrig glömma er, när maan tänker på det här, vers 1: tänder stjärnans ljus vi gick mot mörkare tider vi hamnade i det såkallade tufffare livet. vände på pengar gjorde allt för att klara dagen men gick i ständiga regnmoln fan de knöt sig i magen. jag var liten men studera allting noggrant hur ni fastnade i skiten vad som hände med mina blodsband man drömde istället om guld å gröna ängar men verkligheten var skuld, droger å bön av längtan att något bra skulle hända å vända till lycklig framtid men skiten som drog ner er var droger som blev ert allting snabbt blev de så att ni glömde bort era barn ni var långt under isen å gud dömde bort eran sak men ni vet, jag älskar er, mer än världens alla hav som ni ser gick det för långt men till slut kom ni tillbaks refr vers 2: klart det blev ju bättre glädje tårarna dom föll i mängder ängtligen var de slut på alla ord som ni förvrängde. trodde jag, tänk om ja vetat hur mycket fel ja hade en sjukdom plus två andra som velade fram å tillbaks, upp och ner å vice versa ja trodde de blev bra men ingenting av skiten lätta sjukdomen tog hårt men tiden läkte dina sår det kändes konstigt mamma, när ja lärde dig att gå men jag älskar dig endå jag älskar hela min familj att alting ska gå bra nu är precis vad jag vill mamma du är frisk nu, och den ena går de bra för den andre har problem men de kvittar ju vad ja gör hoppas att du vet att droger aldrig kommer lösa nått livet är allt för kort, för att bara slösas bort kan itne hjälpa dej med handling så ja hjälper dej med ord ta orden till hjärtat du är viktigast på vår jord refr kommentera nu gärna och lämna kritik:)