Johan - Frågetecken?
jag kan tala för mig men det är bara jag som hör mig när jag säger hur vacker du är.. du vill inte följa med mig hem men du älskar mig som vän du kan dölja djävulen - i ditt leende och låta mig falla i skärselden trots att du påstår att vi är vänner det är bara din närhet som känns bra oavsett om det är kärlek eller vänskap så ska du veta att jag älskar båda så länge det vi har tillsammans benämns som våra du är mina lugnande tankar när mina ögonfransar nuddar varandra du är mitt ljus i mörkret när jag tittar ut ur fönstret och jag märker att solen skiner du är obeskrivlig . Du är vad som får mig att leva såhär du är något som jag inte ens vet vad det är Jag vet hur du ser ut och vad du har på dig men jag vet inte om du är bra eller dålig... Reflektera i texten, jag har en fortsättning på den här som jag inte kommer att publicera, utan jag vill att du som läser ska säga vad du känner... Jag kan få flera saker att passa som en fortsättning - förklaring på den här texten. Vad är din förklaring?
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|