I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Burzum - världen ur mitt perspektiv

Vår Hiphop - Lyricism

2006-04-16 18:55

Burzum - världen ur mitt perspektiv

skrev detta för en stund sen de är typ min första text.. skriv gärna va ni tykker, bra lr dåligt

detta är världen ur mitt eget perspektiv som mest består av eländighet och misär //
och ibland när jag sitter och tänker så undrar jag varför jag alldrig blir mer värd än det här //
ibland är det bra ganska länge det rullar på som vanligt och jag mår ganska bra //
men sen helt plötsligt en dag så tar allt en tvärvändining och helvetet bryter ut //
man behöver knappt tänka en minut för att förstå hur pissigt allt är och man undrar varför man alldrig få prova på att själv få ha det bra jag skulle bara få behöva en endaste dag //
för det är inte lätt när man har en syrra som är sjuk //
föräldrarna har lider av gammalt missbruk //
och jag själv är inte perfekt har redan böter som ligger hos kronofogden
och har hoppat skolan //
nej ja vet fan det är inte bra men tänk er själv i min situation så kanske vissa förstår //
medans andra alltid ska vara roliga när dom beter sig som dom är 3 år //

REF:

så här ser världen ur mitt perspektiv
så här ser mitt liv ut
jag begär inte att du ska förstå vill heller inte ha ditt medlidande
vill bara berätta så att andra kan fatta
prata om det så det kanske underlättar
men vad du än säger om mej så kommer ja likförbannat fortsätta

ibland så skulle det kännas bättre om jag kanske skulle få testa att hare bra så skulle allting bli bra //
men vad fan då tänker jag att nej det är inte jag //
jag vill inte vara någon annan som hela tiden hare bra //
det här är mitt liv och om jag började leva det ska ja avsluta det med för har man varit med och sett det jag har sett och har samma erfarenhet av saker och ting i livet //
så är man inte van att ta saker för givet //
har man klarat det så långt som mej och inte har klagat så har jag bra viljestyrka och vet att jag kommer klara allt som jag bara sätter själen till //
men det svåraste är att jag måste hitta något som jag riktigt vill göra och syssla med //
även fast det är lättare att skriva ett brev där jag tar ett avsked men jag ska inte vara feg utan jag ska kämpa tills mitt sista andetag //
så det är bara att ta tag i sitt liv och fortsätta kämpa och det säger jag till alla som haft eller har problem i sina liv fan det är bättre att kämpa och tro på sig själv för någon gång måste ju lyckan vända även för mej och dej

REF:

så här ser världen ur mitt perspektiv
så här ser mitt liv ut
jag begär inte att du ska förstå vill heller inte ha ditt medlidande
vill bara berätta så att andra kan fatta
prata om det så det kanske underlättar
men vad du än säger om mej så kommer ja likförbannat fortsätta