Min värld utan för Elfaco
jag ser tankar, Försvinna så sakta / jag ser hela min värld rammla så sakta/ akta, vakta din stjäl som alltid slaktans Saker du gör bra, men aldrig blir tackad/ när tankar blir till blod, och blod blir till papper så dränks alla mina tankar av rött vatten/ hur jag haft det? det vill jag inte svara på/' jag vill bara gå, tänka helt klart och förstå/ varför jag mår skit, och varför allt är grått/? himmelen ljuger, den har aldrig blå/ Helt vilsen, med halva foten i graven/ när som hellst kommer man ligga underjorden/ Jag vet inte själv vart jag står bara skriver/ för att minnas Tankar, som alltid försvinner/ greppar tag i mig själv och rycker upp kragen/ vet själv att jag måste överleva min svaghet/ svårt att utrycka, men lätt att tänka / Har aldrig funnit mitt hjärta förälskat / alltid gått min egna väg oavsätt vad/ och aldrig haft tid att tänka helt klarT/ Regnet faller sakta ner för mina kinder/ och hör döden viska efter vinden/ hinder som gör att det blir svårt att förstå/ Hade förhoppningar, som jag aldrig kunnas nå/ min värld utan för, min värld är redan död / mina tankar har stoppar mig totalt/ jag greppar tag i livet för att inte glida av/ man lever länge, men död för alltid / Försöker kämpa fram för en bra framtid / Carpe diem, försök fånga dagen/ försök det, försök åxå övervinna svaghet/ hamnat i fel fotspår, där droger styr/ hamnat i fel fotspår, nu är det kris/ Sluta eller fortsäta leva vidare/ eller bara kunna släppa taget om livet/ går runt alla gravar och tänker snart/ komer jag ligga underjorden begravd/ andas svagt, och rädslan övervinner Mina minnen, är skit som bara brinner/ jag ser redan hur jag hålls uppe kista/ folket sörjer, och låten spelas sitt sista/ släpps ner i marken, själen tittar upp/ ser hur jord kastas över mig, och andas tungt/ min värld utan för, min värld är redan död / mina tankar har stoppar mig totalt/ jag greppar tag i livet för att inte glida av/ höra låten? kommentera åxå. Här har ni låten åxå
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
|