I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

coffe diss:D

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-04-12 21:04

coffe diss:D

En liten låt gjorde för de e kul..


(snack)Christoffer Bohman Den bögen glömmer man aldrig .
Bohman din fucking lilla Sak Kom ente och säg att du känner L-a Du bara snackar har ingen som backar Jävla bög bakom din rygg alla i Lödde skrattar .
Korsbacka du snackar om dina vänner den bögen du har inga du känner ,


Pass på skitsnack adde höjer Beaten,Stoppa mig om du kan för jag skiter i vilket , Coffe jag fuckar dig först sen tar jag resten ,
När vi ser er spring shiit tre skott kanske lite rått men målet mitt är nått ,
Mannen ge oss dig för du har allt att förlora ,Din lilla fitta du bara snackar om L-a men där e de ingen som dig backar,
Hela du e fake Och det vet alla,Nu e du död för dig ska ja skalla,För du vet om att kimpen Jaqo och adde e iskalla,
Jag fattar ente hur du bara vågar dissa,
Jag hatar såna som dig hatar såna som ger biff jag spottar på dig diin äckliga wannabee.


R.e.f Adde,Kimpen och jaqo här Manglar och förstör jag kommer knulla dig ja ända tills jag dör Hela jävla coffe Ska jag rensa.)
ja ska knulla dig tills du får influensa)

R.e.f Adde,kimpen och jaqo här Manglar och förstör jag kommer knulla dig ja ända tills jag dör Hela jävla coffe Ska jag rensa.)
Jag ska knulla dig tills du får influensa )

Coffe håll käften nu Jag håll din trut om du inte vill att ditt liv ska ta slut (Skrattar) Ni i coffes vänskap ni har gjort mig jäävligt lack men efter bara tre sekunder så säger det smack .
Coffe snacka aldrig mer om johny jag kommer våldta din mamma och låta henne rida mig som en ponny .
Ni snackar om Oss ja jävla nazister när ni ser oss ska ni få några riktiga terrorister .
Kaxar du mot oss jag varnar låt bli det blir ente fight det blir slakteri .
Rappen e något av era största brister Jag kommer döda dig och hänga upp dig i lister .
Du böna och ber tärningen e redan slängd .
Efter denna raden du e fan redan hängd.
Detta kommer bli en spännande historia vi kidnappar din mamma som prinsessan viktoria.
Hur långt försöker du komma med din tjocke bror ? ja knulla hela din familj precis som ja knullar horor
Säger du känner lindängen Fuck you fuck er och fucka sen resten.
Du känner ingen bara snackar Kalla på ngn som ska backa .
EN kille på elva knullar alla dina kompisar själva .Coffe en mytoman som snackar har inga som backar försöker rappa och bara ljuger men inom dig vet du att du suger ..



R.e.f Adde och jaqo här Manglar och förstör jag kommer knulla dig ja ända tills jag dör Hela jävla coffe Ska jag rensa.)
Jag ska knulla dig tills du får influensa,

R.e.f Adde och jaqo här Manglar och förstör jag kommer knulla dig ja ända tills jag dör Hela jävla coffe Ska jag rensa.)
jag ska knulla dig tills du får influensa)



Hur långt försöker du komma med din tjocke bror ? ja knulla hela din familj precis som ja knullar horor
Säger du känner lindängen Fuck you fuck er och fucka sen resten.
Du känner ingen bara snackar Kalla på ngn som ska backa .
EN kille på elva knullar alla dina kompisar själva .Coffe en mytoman som snackar har inga som backar försöker rappa och bara ljuger men inom dig vet du att du suger ..




(snack) Eyy coffe en fucking fitta som bara Ljuger..Fatta att du inte känner non Från L-a ...och sadik jo visst ..


Over and out Bitch Peace



///Adde,Jaqo och Kimpen ;) så fuck you

Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D