I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 kollektivet

Vår Hiphop - Lyricism

2006-04-10 23:11

2 kollektivet

Diss SGC
Eyy Andre kollektivet ska nu ge er en försmak på livet . Nu ska vi få vår sak sagt.Eyy SGC om ni vill överleva så var på er vakt.För nu kommer de ble slakt.

SGC Tss, pissar på era gravar, ute på sta’n går på pensionärer Jävla små barn! För de är de ända ni kan slå för ni når aldrig upp till vår nivå.

Coffe mannen som bara snackar om alla som backar./. Mannen alla vet att du bara ljuger/För i mina ögon e du ingen man som duger/du är en fitta som ingen backar upp/eyy ska ja komma själv eller i grupp.../Om du vill så kan ja skicka en attack för du vet väll att mitt namn e Jack /
, Nästa gång håll käften för jag blev jävligt lack/ ett ord till så säjjer det smack
,eyy coffe du tror du kan rimma men snälla när du får texten kommer du svimma.

Ben du rappar lika bra som krasli Barbie Ken.. Haha mannen sug på den….. Eyy ben du e 11 år har faan inte ens fått hår.

SGC Tss, pissar på era gravar, ute på sta’n går på pensionärer Jävla småbarn! För de är de ända ni kan slå för ni når aldrig upp till vår nivå.

Lille Johan (Din sliskiga motherfucker) runkar på toan reser sig upp halkar knäcker dasen sin .Sluta slicka röv och lyssna hoppas du inte är döv.Vi levererar alltid hetast dissar. Mannen vi ska fuck dej, fucka Ben, Fucka adde, Palla vi ska fucka alla!

SGC Tss, pissar på era gravar, ute på sta’n går på pensionärer Jävla småbarn! För de är de ända ni kan slå för ni når aldrig upp till vår nivå.

Börja inte 12-åker vi pallar inte med er, pallar inte se er nu kan era vänner ingen hjälp ge er.
Beväpnade med glock och kevlar ska vi utrota varenda SGC Kom får ni se.
Ett liv utan SGC fan va glad jag ble, ett liv utan SGC fan va bra allting ble

tolv i ert gäng ni åker på däng haha motherfuckers. sug på vår diss *fniss* SGC HA!
Ben eyy en tjej har större kuk än dej.. Ni är 11 och 12 år har inte fått hår...

. Over and out Bitches... Peace / Kimpen och Jaqo

Rätt oseriöst men endå..droppa kretik

Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D