I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Adde Ft Jagge

Vår Hiphop - Lyricism

2006-04-10 22:09

Adde Ft Jagge

1993 jag föddes på BB världen framför mig men jag kunde inte se de .
Flyttade till rosengård hade problem med snuten fick fett med vård .
In på tingsrätten direkt När man va liten man trodde det va fräckt .
Men man fick skit fett med nit allting tog slut inifrån min mammas rum man hörde svaga tjut .
Flyttade till Landskrona . Fick homies direkt överallt i skåne till och med från Torna ,
Fast då börja det mesta mordförsök supa & festa .
Jag brydde mig shii , Men nu när jag e gammal kommer alting tillbaka tankarna e starka och den altid snuten mig bevaka .

Vi har gjort mycket skiit men det e över nu/ Ja nu ska de fan ta slut/ Nu ska alla tankarna bort vad vi gjort förut/ När ja tänker tillbaka på tiden som vatt/så Börjar ja minnas /När ja tänker på tiden som vatt så vill ja längre inte finnas/

Kom till Lödde trodde det skulle bli lungt men livet blev bara mer tungt .
Vi slogs vi snodde vi gjorde allt för du vet när man var liten livet var ballt .
Man måste leva livet för att förstå för det va detta liv vi levde när vi var små .
Jack ft adde . sen blev det hassan och sadde .
kroksbäck rosengård landskrona till och med kävlinge bornaa .
Alla mina G-s homies drar från S.G.C Fuck dem bögarna deras kukar e på sne dödar dem snittar tar allt fucking skit jag hittar .
Rappar om mitt liv gå ifrån er med stora kliv .
Fuckar er ni dör ni sitter i ambulansen jag kör .
va ente kaxig mannen jag kör som hulken tror han kan yla som värsta tuppen .
Skulle på barnhem det fucka sig sket i det och fick ett brev hem .
En sak till och det blev fängelse dem trodde dem ägde mig jag svor på guds frälselse.

Vi har gjort mycket skiit men det e över nu/ Ja nu ska de fan ta slut/ Nu ska alla tankarna bort vad vi gjort förut/ När ja tänker tillbaka på tiden som vatt/så Börjar ja minnas /När ja tänker på tiden som vatt så vill ja längre inte finnas/

1992 ja föddes ystad bb öppnades världen upp 2000 Åkte ja in för vår Min kupp/redan 2004 börja ja slåss i grupp/2005 börja ja dissa och Leva som Kung Höll på med mycket skit fast ja bara var ung/Mamma snacka mycket men ja sket shii i de/
fast nu har man fattat hur livet började Ble grått/trots allt sluta ja inte att göra brott /Livet e hårt Med många tuffa tider/ Med många stunder då man Lider och Många gånger hjärtat svider/Fast än sålänge har vi klarat oss/ja och mina Homies trodde vi va Kungar fast igentligen allt vi gjort livet oss bara betungar/

Eyy Nu e man gammal och Fattar vad man håller på me för/Tänker på alla man svikit/tankarna kommer hela tiden/En sak vet ja att ja ska sköta mig i framtiden/fast en gång Kriminell alltid krimmiell / men whata fuck ja vill inte sitta i en fucking cell/så nu ska ja bara chilla och ta de lugnt så får ja Lyssna på mamma så livet inte börjar andas mer tungt/detta e en historia om våra liv vi nu berättar Fuck this shit mot toppen vi klättrar/

Droppa kretik på msn [email protected]

Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D