Adde Ft Jagge
1993 jag föddes på BB världen framför mig men jag kunde inte se de . Flyttade till rosengård hade problem med snuten fick fett med vård . In på tingsrätten direkt När man va liten man trodde det va fräckt . Men man fick skit fett med nit allting tog slut inifrån min mammas rum man hörde svaga tjut . Flyttade till Landskrona . Fick homies direkt överallt i skåne till och med från Torna , Fast då börja det mesta mordförsök supa & festa . Jag brydde mig shii , Men nu när jag e gammal kommer alting tillbaka tankarna e starka och den altid snuten mig bevaka . Vi har gjort mycket skiit men det e över nu/ Ja nu ska de fan ta slut/ Nu ska alla tankarna bort vad vi gjort förut/ När ja tänker tillbaka på tiden som vatt/så Börjar ja minnas /När ja tänker på tiden som vatt så vill ja längre inte finnas/ Kom till Lödde trodde det skulle bli lungt men livet blev bara mer tungt . Vi slogs vi snodde vi gjorde allt för du vet när man var liten livet var ballt . Man måste leva livet för att förstå för det va detta liv vi levde när vi var små . Jack ft adde . sen blev det hassan och sadde . kroksbäck rosengård landskrona till och med kävlinge bornaa . Alla mina G-s homies drar från S.G.C Fuck dem bögarna deras kukar e på sne dödar dem snittar tar allt fucking skit jag hittar . Rappar om mitt liv gå ifrån er med stora kliv . Fuckar er ni dör ni sitter i ambulansen jag kör . va ente kaxig mannen jag kör som hulken tror han kan yla som värsta tuppen . Skulle på barnhem det fucka sig sket i det och fick ett brev hem . En sak till och det blev fängelse dem trodde dem ägde mig jag svor på guds frälselse. Vi har gjort mycket skiit men det e över nu/ Ja nu ska de fan ta slut/ Nu ska alla tankarna bort vad vi gjort förut/ När ja tänker tillbaka på tiden som vatt/så Börjar ja minnas /När ja tänker på tiden som vatt så vill ja längre inte finnas/ 1992 ja föddes ystad bb öppnades världen upp 2000 Åkte ja in för vår Min kupp/redan 2004 börja ja slåss i grupp/2005 börja ja dissa och Leva som Kung Höll på med mycket skit fast ja bara var ung/Mamma snacka mycket men ja sket shii i de/ fast nu har man fattat hur livet började Ble grått/trots allt sluta ja inte att göra brott /Livet e hårt Med många tuffa tider/ Med många stunder då man Lider och Många gånger hjärtat svider/Fast än sålänge har vi klarat oss/ja och mina Homies trodde vi va Kungar fast igentligen allt vi gjort livet oss bara betungar/ Vi har gjort mycket skiit men det e över nu/ Ja nu ska de fan ta slut/ Nu ska alla tankarna bort vad vi gjort förut/ När ja tänker tillbaka på tiden som vatt/så Börjar ja minnas /När ja tänker på tiden som vatt så vill ja längre inte finnas/ Eyy Nu e man gammal och Fattar vad man håller på me för/Tänker på alla man svikit/tankarna kommer hela tiden/En sak vet ja att ja ska sköta mig i framtiden/fast en gång Kriminell alltid krimmiell / men whata fuck ja vill inte sitta i en fucking cell/så nu ska ja bara chilla och ta de lugnt så får ja Lyssna på mamma så livet inte börjar andas mer tungt/detta e en historia om våra liv vi nu berättar Fuck this shit mot toppen vi klättrar/ Vi har gjort mycket skiit men det e över nu/ Ja nu ska de fan ta slut/ Nu ska alla tankarna bort vad vi gjort förut/ När ja tänker tillbaka på tiden som vatt/så Börjar ja minnas /När ja tänker på tiden som vatt så vill ja längre inte finnas/ Vi har gjort mycket skiit men det e över nu/ Ja nu ska de fan ta slut/ Nu ska alla tankarna bort vad vi gjort förut/ När ja tänker tillbaka på tiden som vatt/så Börjar ja minnas /När ja tänker på tiden som vatt så vill ja längre inte finnas/ Droppa kretik på msn [email protected]
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D
|