Diss på Jakob Frank - Kritik TACK!
Här ser ni bögen Jakob Frank / Hans pappa kommunalråd pengar som en bank / Men vem fan bryr sig om stålar å JL / Kom igen du vill slåss ring the bell / Går in i ringen pumpad som fan / Knockar dig, du ramlar ner ser mig sen på stan / Du säger att jag bara hade tur / Alla vittnen kollar på dig, suckar, eller hur? / Akta dig nu för mannen är tillbaka / Har mer hår på kroppen du behöver inte raka / Vill du suga min kuk som du suger din far? / Aldrig i livet jag vill ha kuken kvar / Jag har hört att du gillar byråkrati / Men mannen jag bestämmer detta är ingen demokrati / Diktaturen det är jag, folket det är du / Tyvärr så ska jag ta din mamma hårt nu / Ska jag bli rädd för en sån liten skit? / Nej du tack du kan inte ens hitta hit / Och nu för att få med din lille polare / Elmersson en tönt nästan att jag tror att han är golare / Men det gör ingenting för mitt intresse till er = NOLL / Ni går runt på stan så coola utan koll / Alltså tyvärr så måste jag kutta er och gutta er / Era inälvor kommer aldrig vara inom er mer / Fattar ni inte att ni jiddrar med fel kille / Nej jag förstår det tsm är ni inte ens ETT snille / Men erat crew från norregård / Är inget mot mina polare vi skickar hem er på en bår / Lyssna noga nu ni blir knullade av P.B / Ja det är jag GLÖM ALDRIG DE! / Alltså kolla, 30 pers mot en ensam snubbe / Det är som att köra street fight mot en 50-årig gubbe / Men tyvärr så blir jag inte så jävla lack / Ni kan komma 100 st ni är ändå bara ett pack / Nu ska jag dra upp hela ditt s.k gäng / Kan räkna de på ena handen sluta vara bäng / Du snackar om att du känner hela araby och söder / Det kanske är sant men på araby är det MINA bröder / Som du försöker få med varje gång du blir rädd / Och ringer nån polisen så vill du inte bli sedd / Springer därifrån lägger benen på ryggen / Måste faktiskt säga du låter som en stygg en /
Work with me or work for me, that's the way it goes.
|