I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tronix - Tiden som förstördes

Vår Hiphop - Lyricism

2006-04-09 16:58

Tronix - Tiden som förstördes

En text ja har tänkt att recca på, men vet inte när. Ge gärna kritik.

Oh, du var min ängel, minns när vi låg där ensamma i sängen.
Visst jag saknar längtar, men när jag säger jag älskar dig tror du jag skämtar.
Om du bara hade lyssnat på de ja hade o säga, då hade du aldrig sakt att de va dig ja playa.
Men nu är det över, helt slut, och du ville att bi bara skulle slå en knut, men hur?
När du bara skiter, när jag bara lider, med ditt beteende som inte bara svider.
Du sa så mycket, men du verkat ändra dig, men du ska veta att jag endå älskar dig!

<ref>
Har sömnlösa nätter och ljupa ande tag, jag längtar och längar mer och mer efter varje dag.
Om du bara hade lyssnat hade det gått mycket smidigare, och då hade det varit vi två mycket tidigare.
<ref>

Orkar inte lida, men hur ska jag kunna bevisa att det är inte bara ord det jag säger?
Är jag en player? Nej, snarare tvärtom, gillar bara förhållande med riktig omsorg.
Jag har så mycket att säga, jag har så mycket att berätta, har jag nånsing sakt till dig att du var den rätta?
Jag måste uttrycka mig på något sätt, något rätt, och rappen i mitt hjärta det gör det lätt.
Hade jag kunnat få dig förstå, så hade du nog förstått hur jag mår, men du är svår att nå.
Du har svårt att förstå, sätta dig i min sits, och du kan prata med mig, jag har sakt att jag inte bits!

<ref>
Har sömnlösa nätter och ljupa ande tag, jag längtar och längar mer och mer efter varje dag.
Om du bara hade lyssnat hade det gått mycket smidigare, och då hade det varit vi två mycket tidigare.
<ref>

Vad kan jag säga? Mer än förlåt? Och du vet att jag har det svårt, men e de en grejj att skylla på?
Vill ju att du bara ska ha det bra, även ifall det e mig du vill ha, så förstår du snart.
Glömmer inget av våra stunder, och jag dig så fort jag blundar.
Tankar runt dig surrar runt i mitt huvud, utan dig så hade jag inte klarat mig tillslut!
Känslorna för dig kommer aldrig försvinna, snälla snälla Gud kan det inte va som innan!

<ref>
<ref>
<ref>
<ref>

The thing is, we cant separate our feelings..