Avskrivning
Jag skriver bara av mig Nej vad händer, jag nekas av en bartender Lämnas av vänner där endast djungelns lag gäller Väntar aslänge på frälsning men är helt utelämnad Slutet närmar sig, när ska turen vända? När ska jag fatta fakta jag är övergiven nu Kan inte hoppas på överdriven tur Det gör mig lite sur, att ingenting går att ändra på Jag är dömd, till tusen hemska år, Det kan kanske verka hårt och kännas svårt Fast det känns inte värre än att hälla salt i mina värsta sår Jag är fast, och har använt essen i rockärmern Har verkligen sprängt gränser i folkhemmet Inga smarta drag kvar, får jag inte vara glad snart Blir jag tokig och min kropps fylls bara med hat Jag är trött, irriterad, och om du insisterar Trycker jag ner mig själv till jag är totalt minimerad Och då blir jag riktigt elak och det kan hända saker Jag vet, jag verkar galen, som önskar att hänga i taket Jag längtar till dagen då jag får knäcka ryggraden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|