knoze - freestyle
Jag Kickar Så Högt Att Solen Går Sönder// inget stoppar mej för det finns inga hinder// för Jag Är Som Ett Virus I Din Kropp// Mina Ord Läggs På Micken Och Skapar Hiphop// Handen På Pennan Och Pennan På Pappret// Skriver Jag Rhymes Och Det Är skit Lätt// Saker Man Har Sätt Går Runt Som Vågor// Och Bränner I Kroppen Som Massa Eld Lågor// Detta Är Inte Så Svårt Som Jag Trott// River Jag Allt I min Väg Som ett BowlingKlot// Ya benim e en awian bre japp jag svär// Sitt still nu Mannen Lyssna och lär// Jag Rusar Mot toppen Som Dom på Idol// Och alla Ni Som är På kåken, Tappa Inte Er Tvål// Aj Aj Aj ni får staken där bak// Och Jag Är som Petter, River alla Hak// Akta dej Och va På din vakt// Nu spottar Jag orden Och Rimmar i TaKT// Odjuret Är här och alla flyr fältet// kepsen på Sne och micken i bältet// Akta dej Och va På din vakt// Nu spottar Jag orden Och Rimmar i TaKT// Odjuret Är här och alla flyr fältet// kepsen på Sne och micken i bältet// Sliter tag i micken o rablar ut saker// skjuter texter som en kanon avfyrarar granater// bildar en massaker för denna hiphop rad// nu ska allt folk slänga upp en hand i denna stad// ruscha mot friheten och göra vad ni vill// your name is peace, my name is kill// knoze greppar loss och kickar fett// ger er en örfil och lär er vett och etiket// as lätt mannen här finns inga stopp// jobba hårt så börjar du kicka hiphop// åker upp till topp som en raket// Och alla drar sig till mig som en magnet// Akta dej Och va På din vakt// Nu spottar Jag orden Och Rimmar i TaKT// Odjuret Är här och alla flyr fältet// kepsen på Sne och micken i bältet// Akta dej Och va På din vakt// Nu spottar Jag orden Och Rimmar i TaKT// Odjuret Är här och alla flyr fältet// kepsen på Sne och micken i bältet// Lägg en Kommentar :) Peeace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|