djävulen & KommaTecken - kvällsession
djävulen du borde göra som arga mammer,,ta tag i ditt liv läser inte skvallerblasker för dom gör som småbarn o pratar skit hemlösa knarkare har ingen stans att bo men som man bäddar får man ligga alla som lägger näsan i blöt kommar jag dränka i en fiskdamm o alla som kaxar kommer få se på satan,,för jag e djävulen min text ser ut att bli tight som ett fetto i en förliten läderdräckt ska vi slå våra skallar ihop,så du får en skada i huvet,,haha skakar du av rädlsa lr springer du med nåra maracas i skon pekar du finger så får du papercut,du såg att jag var bättre o flippa ut som klantskallar görandes kicklfip i en skateboardramp någon trodde jag var lönlös,,och det är jag för jag e arbetslös du e inte gangsterthög,du är manlig,du ligger ju underst i en böghög KommaTecken Om du kallar mig för bög.. så slår jag dig & tar din brud bakifrån Dissar dig så hårt så du vill börja om från dina dagisår.. Jag flippar på dig som ett flipperspel (:P) Ni kickas ner ska bli skönt att slippa er istället för att leta påslägg får ni leta efter kroppsdelar Du ser mig sitta på en parkbänk med dina pungkulor&jonglera Vi krossar din skalle som en glasskål.... Du ser ut som en korsning mellan jim Carrey&Darin med laktos Du kan backa, Så du kan lägga i backen Du är mindre älskad än en läcka i dasset Vi är inte bögar men måste söga att du blev knullad i arslet Skyller på byggfirman när du snubblar i trappen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|