Daavd - Tyst på dagen men
Nu har jag äntligen orkat skriva en liten andra vers. den här kommer nog inte spelas in för jag tycker inte den blev nog bra föratt spelas in ! Tyst på dagen men Allt va bra, när jag vakna med solen i ögonen men jag hade juh fel det va brorsans skrik på övervåningen det va bråk där uppe som vanligt på natten när jag va liten men än när jag vaknar så inbillar jag mig skriken det va en tuff uppväxt när brorsan mådde så dårligt att dom inte kunde låta han vara, det är oförlåtligt men när man vakna upp på morronen va allt bortglömt allt va frid o fröjd, precis som om dom hade glömt nån kväll då och då stod jag med kniven mot halsen med tårar i ögonen och tänkte "Nu har jag chansen" men jag va för feg, jag ville inte lämna jorden men de va det att jag förlät dom för dom här orden vi lovar att sluta skrika o bråka på kvällen jag hörde dom ända ner fast jag har rummet i källaren jagvisst, brorsan va kanske lite smått jobbig men han va juh bara barnet, det va rent av som mobbing reff.. Skriken från ovan Jag känner mig sårad Min högsta önskan (är) att skriken ska stoppas vers2 gud älskar fel person, han borde älska min bror hade det fortsatt hade jag hoppat från bron det är mitt heders ord jag vill också bli älskad NU o inte vänta har aldrig kännt den känslan riktigt bara kännt mig ensam dom börja om men jag ville bara glömma bort jag våga inte säga nått, men jag ville sätta stopp jagvisst tårar är vackert men jag hade gråten i halsen jag hade chansen med kniven men våga inte ta den känner vinden med öppet fönster o gråten på kinden låt vinden flyga mig till himlen, för dom har öppnat grinden det känns som att ingen ser mig, ibland va det inte fel men ville va ensam ibland föratt kunna gråta ut känslan drömmer om annat, de va inge svammel att jag ramlat jag kan itne stanna här för jag vill bli omfamnad drömmer om att jag ligger o myser medans jag igentligen känner mig naken o fryser o springer mot ljuset kan jag hitta sinnesro, nej det kan jag inte tro men det känns inombords, när alla gräla vid matborde jag kunde lika gärna skärt mig, men hade det vart värt det nu va låten färdig och den va om den bortglömda kärleken
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|