Foerplay´s första på whoa
Visst, vet att texten in är "bra" men har hållt på i typ 2 mån så är ny. Knepade ihop den i dag på en matte lektion + en halv rast. Ge lite kritik, saker jag kan förbättra m.m (och ni som undrar över reffen så är det = sång mellan speedad röst) Och vers 1 o vers 2 hör inte heller riktigt ihop vet jag. Finns massa fel i den som sagt. Men ganska hastigt gjort ! vers 1 Jag mår inte bra, så greppar flaskan i ett fösök- Att få känna den känslan, som ja så länge har sökt- Långt bort från denna värld, där alla vill mig väl- Den platsen den finns, men fann den inte med dig- Men vad tog åt dig ? varför göra en sån stor grej- Det fattar jag inte, men du lämnade mig Nu känns det inget vidare, för måste glömma dig- För du var den absolut bästa, och kommer alltid älska dig- Du förändrade mitt liv, du tog mig upp på toppen- För att slutligen försvinna, och lämna mig på botten- Men vad ska jag göra nu, när livet är som sämst- Får hoppas på en ängel, som lyfter mig från marken- För annars söker jag vidare, och fortsätter med knarken- Men det vill jag inte, för jag vill ha dig tillbaks- Om det inte går så tar ja steget mot något nytt- Men tacka alkoholen, för nu dränker jag min sorger- reff .......jaaag går mot nått nytt- .......Jag söker vidare men finner ingen väg- .......jaaag går mot nått nytt- .......Jag söker vidare men finner ingen väg- vers 2 Nu står jag har igen,o känner mig helt besatt- Men tårar faller snabbt i en långsam natt- Funderar över uppdraget som du hade här i livet- Att göra alla lycklig, men du tog sista klivet- Ut mot det nya, upp mot stjärnorna i himlen- Allt vi gått genom,det är nu bara minnen- Som lever kvar i mig, som lever i min själ- Som alltid finns kvar tills jag lämnar denna värld- Vad kan jag säga, jag trodde det var glömt- Men tårkanalerna öppnas, och allt känns så tungt- Jag faller i en dvala, så mörk o bottenlös- För jag mår inte bra ,o faller i en deppration- och känner ingen livslust o då kommer frustration- Men hur ska ja klara mig, genom denna tid- Djupt i mitt hjärta där lever din själ- Jag fick aldrig chansen och ta ett sista farväl - reff .......jaaag går mot nått nytt- .......Jag söker vidare men finner ingen väg- .......jaaag går mot nått nytt- .......Jag söker vidare men finner ingen väg-
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|