Vad jag tycker
Jag har aldrig varit den bästa Alltid tagit det sämsta, jag vet det är tragiskt att tänka På allt magiskt för männskan som bara blir sämre För just nu vill vi ha pengar så då ratar vi vänner Och klagar på tjejen, hatar på äldre Varför kan vi inte vara glada istället? Och tala vänligt med fiender och prata med vänner Skita i pengar, bli rika på känsla och EQ Allt det här måste få ett slut Det går ej nu, jag är trött på detta Och jag är först att säga att vi måste välja För jag vill inte veta vad som annars kommer hända Vi måste hjälpa andra för folkets bästa Vi måste lätta på trycket hos folk med problem hemma Fast det är inte nåt som jag ensam kan ändra För jorden är på väga att få en hemskare mänska En hatisk art, där barsligt hat dominerar Och tillsammans med girighet kombinerar Ett begär efter makt och rikedom När vi har en sjukare människosyn än livets ord Jag säger bara detta en gång så lyssna Vi är inte bara tysta vi är också så dystra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|