Kreativ & Smakens - Maffia Like Whoa
Kreativ Ser dina tårfyllda ögon.... När det är dags för din avrättning Tvingar ner dig på knä tar upp min nio mm och tar ställning Tvingar av dig din kavaj å skjorta.. Sen åker dina byxer av .. Du ber om nåd.. Jag rycker på axlarna och trycker av Jag röker min cigarr sakta och din mun är min askkopp Trycker ner hotbrev i din käft och använder dig som flaskpost Gå aldrig upp mot Gudfadern.. Ditt äckliga jävla offerlamm Och om jag spottar i ditt ansikte ska du ta det som en komplimang! Smakens besöker din bar, med tommygun och tomtemask för att sedan spraya sönder som på counter-strike och jag stryper din bäste vän med bilbältet och krossar din skalle på ett enkelt sätt med pimpkäppen din jävla homofob...och du får inte ett slag under bältet utan du får knulla med en motorsåg du försökte skapa fred men jag blev hämndlysten istället och sen vakna du upp med ett hästhuvud i sängen nu ska jag spela counter-strike!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|