n0xn - hola
Jag kan inte lova dig nåt mer än det du ser och hör men jag ställer mig framför dig och ler medans jag dör bär dig genom eld, håller dig flytande på de djupaste vatten håller i dig då du balanserar på bergskanten Du tvekade när du såg mig, och jag grät tår efter tår satt hårt mot hårt, och ingen vet hur vi mår när vi går Men känslor vände vinden i strömmen med seglet vi hissat vi gick till äkta ifrån att en helhet som endast varit gissad återigen glöder mitt hjärta och pumpar ut blod med kärlek känner din närhet och blir varm som solens eldlek jag var mannen som skämdes, jag sökte mer än det som fanns framför mig när jag letade efter min tändare Fann det jag sökt hela livet framför mig, Det var du om jag varit klarsynt hade jag lovat mitt hjärta nu Men synen störs av en diffus skugga av ondhet titter ner på golvet, gnuggar minna ögon och blinkade mina drömmar sinade, likt sand i mitt livstids timglas iskallt drog kårar längs min rygg och jag svalde och nicka drog djupare andetag, då jag såg en vålnad greppa min flicka jag håll ej vad jag lovade, och nu var du förlorad för alltid och jag lämnas ensam i mörket utan min tändare
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|