Chiverr - gott och blandat
Här är sånt jag skrivit och alldrig skriv klart :P det mesta är kasst men det mest aär också ganska soft! Allt kanske inte är rättstavat imagenin a world in peace, aint no diseeses black and white is aint no so called different speaches, just peoples, But that dream is aint only mine, you can find it any persons mind sometimes my only dream is to rewind the passed time and make it fine She is a prostitute, used by people wish is more than confused she realy dont want to proceed, but she got a baby to feed, Lets begin with my sins with all these womes, my holy god i cant take no limits We make love like every simple minute, its no way that i can quit, If they doesnt suck my d**k, then I do them a quick lick, okay, Som son till en microfon, som ett mål utan dån Jag får ingen respons, för min musikala konst Kan jag inte få en chans, spendera lite romans gå hand i hand ensamma på en strand, en blyg dans, en kyss på kinden när det närmar sig läggdags Jag har något på hjärtat som jag vill lätta, kan en tjej känna en känsla utan att tro att dom är förälskad kan en kille hälsa på en annan utan att tjejen tror att hon är playad, kan han gå ut en stund utan att hon ska tro att hon blir lämnad, måste hon hämnas igenom att dela ut smällar, snälla tjejen varför måste du gnälla, ja jag ska kämpa, men det lämpar sig inte att du ska skälla For more facts, i am a cat with a fat cap and baggy pants, say worlds that a normal man aint understand, like aight i got fans who is like - can we go to bed and do that?,yes m'am! damn, i didnt have chance to answer, the girl was over me on a minute its aint no limits what you can do with your womens(wimins) i dont ask for you haters oppinion, cuz in worlds i will kill em Jag är riktig lack nu, så nu finns det inget att backa ur nu står chiverr på tur och jag ska få detta till ett slut med microfon till hand kan jag utlösa ordagrann brand ja detta kallas för talang, det är något du inte äger eller har du vet att det är som en oskriven lag att det är krav på att flowa bra Ger mig en snabb höger dabb, för min tabb med en annan förorts grabb klart att jag bli lack och går till attack, jag lämnar han haltande och fackad killen sprang och jag vann, men en vecka senare kommer han tillbaks med en pistol i sin hand jag hann övermanna han igenom en spark på hans arm, ge lite kritik, vad jag kan förbättra med m.m. så kanske kan någon av alla dessa texter bli till en hel låt nån gång :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|