djävulen - ordbajsar igen
din stora syster sitter på toasisten och får smaka på johans finger tills hon kolar vippen johan är bäst och mycket bättre än houman o ken jämfört med mig är tupac ett skämt. du liknar jonas gardell ända gången ni har tight shit är när ni är magsjuka jag jagar dig till samuland för du är ful som en blandning av dracula o saruman slår dig så hårt i bakhuvet att huvet blir bakåfram du liknar marge simpson och hänger på barndiskon ända gången du når ditt mål är på skolan med matbrickor bäst du inte muckar med djävulen,,,din brud säger att hon rasat av cykeln efter vi har juckat i städskrubben blir din ghostwriter o du blir blåst som new orleans när jag kommer med min lotusbil backar du ur som en knullande homofil din jävla fegis,,, du borde ta tag i ditt liv som arga mammer, du e så ful att till och med folk från ugly people tappar hakan när ni har ansikstmasker hjälper dig klippa tånaglarna men klipper av tån med nagelsaxen krashar ett plan i ditt hus så jag är under bara på plan som nakenjanne på basketmatcher alla klappar händerna när johan ordbajsar din farsa måste va en riktig tjur, för ditt shit är bullshits o du stinker koblajja satt ikväll o skrev lite, skulle igentligen ha spelats in men orkade inte o vissa rader blev för långa, så därför lägger jag bara ut texten,, det är mest ordbajs men kanske nån tycker det är kul att läsa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|