ewy & Kekke - du spelar ett spel ..
ewy & Kekke - du spelar ett spel .. en liten text vi drog ihop över msn idag .. hon e nybörjare men jag tycker hon e jävligt duktig för bara skrivit typ nåra få texter.. själv skrev jag på ett lite annurlunda sätt i min vers den här gången.. aja kritik ?. peace ewy du spelar ett spel som ingen förstår sig på, du är nån annan, inte den du var då, jag saknar den micke, den micke du brukade va, den micke som jag älskade, mer och mer för varje dag, förut var du helt annars, helt jävla underbar, ingen förstår sig på dig, värken hon eller jag, ena dagen säger du hur mycket du älskar mig och att du vill att de föralltid ska vara du och jag den andra dagen är du en kooling och de är inte så du brukar va', vart ihelvete är den micke, den micke som alltid gjorde mig gla? du ska inte dryga mot mig, om de är nån som ska dryga är de väl förfan jag? du har ingen rätt att vara otrevlig, men de har fanimig jag, just nu så får du mig så jävla förbannad, jag pallar inte längre, jag har faktiskt också känslor ? jag älskade dig förut, men den tiden är förbi, men en sak är iallafall säker, jag älskade dig och ville ge dig hela mitt liv, men nu är allt över men våra minnen är vid liv, men vad som än händer och vad som än sker, så äger du en stor del. Kekke Tiden paserar fort ..och krossar det timglas vi haft så jag ritar in ett brustet hjärta i all den sand och allt vi haft tilsammans är något väldigt fint Nånting vackert som jag tänker på, på natten Nånting jag kommer minnas för resten av mitt liv Fast det är över vill jag endå se dig glad för du kommer alltid att vara en del av mig Du är jag och jag är du I mitt Hjärta fortsätter du värma fast det är slut försöker se framåt och hitta nya meningar men genom minnen blir du & jag förevigad Men du är inte längre den person jag vart kär i för nu är du kall och elak ..ärligt försöker förklara bättre men hittar inte orden rammlade försvarslös av dina svek som slog mig jag fattar inte, och du fattar inte jag vill fatta , men du bryr dig inte jag vill lösa det här, men du skiter i det jag vill ha det som förr medans du ångrar det hela jag vill ha dig tillbaka igen så allting som har med mitt liv att göra blir värt att leva men orkar inte längre om du inte kan värdera det tusen chanser spelades ut och allting är ingenting så jag ska inte besvära mer du spelar ett spel som ingen förstår sig på och nu har du spelat bort nått fint du hade.. snälla släng en tanke till varför du gör så?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|