I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Magnatic-allt är bara skit

Vår Hiphop - Lyricism

2006-03-08 09:09

Magnatic-allt är bara skit

Allt är bara skit

Ref.
Jag försvinner härifrån när jag tar den där skiten.
Jag sniffar och röker brassför att övervinna.
Det gör så att jag glömmer för några timmar, men tillslut så tar ju allt slut.
Då blir det att ta andras sprutor i parken så att jag sen kan andas ut.

Vers 1

Mitt liv är som ett tråkigt och osamplat beat.
Jag vet i fan hur jag ska komma dit, bort ifrån detta fuckade liv.
Sitter där på parkbänken med en flaska in smugglad sprit, den starka smaken bränner i halsen , det går sakta men jag försvinner tillslut.
Jag dränker allt som är jobbigt i vodka och sånt bajs men tråkigt nog är det ända sättet att försvinna långt långt bort, det känns som att jag är en ande i en lampa utan några svar lr önskningar.

Ref.

Vers 2

Hundra hål i armen har jag nu, fan vad tiden gick snabbt kanske på grund av allt tjack, 5 år efter så fick jag den där skiten,
HIV lr vad den nu heter, jag kan knappt äta nu för att jag är CP i min kropp,
och det är kanske bäst att sätta stopp,
stopp på den här skiten, för jag är helt sönder pundad och utsliten.

Ref.

Vers 3

Döden närmar sig nu snabbt och säkert, fan vad jag ångrar att jag tog andras sprutor så jag fick HIV.
Doktorerna tjatade om att jag skulle sluta dricka och röka, men det bästa med mitt liv var ju när jag kunde Kröka.
Dom snackar så mkt skit dom där doktorerna
(vilket påhitt)
Jag var bara12 när jag satt i skiten försökte sluta men det gick ju inte en ända jävla gång.
På grund av det där flummet i mitt så kallade liv, blev bara 25 på grund av jag tog en O.D.

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.